Äntligen !

Finally !!
Nu kommer man in, jag har väntat och väntat som en idiot haha :P Det har varit så jävla frustrerande. Men nu såå, hoppas bara att det funkar som vanligt nu :D Har velat skriva om en massa saker men jag får väl kortfatta allting som hänt ;P

I lördags så åkte jag ju till pappi , det var kul. Träffade brorsan och så myste vi och skratta mycket, perfekt ! :)

Skolan började ju i igår, det var väl helt okej. Vi började med schlager projektet - Vi ska jobba med 2:orna och 3:orna och skriva en svensk låt tillsammans + att vi ska göra dansmoves och fixa kläder som vi ska ha på oss när konserten är och det är om en vecka ! På onsdag ska vi vara klara med allting och kunna allting, stämmor, moves och text och musik , jaa allt ! Så det är lite stressigt. Vi ska ha konserten på Brew house? Jag tror det heter så :P såå om ni vill komma får ni gärna göra det :P haha. Det kommer att vara en jury på plats som kommer att ge oss poäng och så kommer en grupp att vinna.  Låter det inte kul? :) Jag ska spela tamburin och köra ;P haha. Vi är redan färdiga med låten och vi har börjat repa och det låter faktiskt ganska bra :D Så jag hoppas att det går bra ! Vill bara inte komma sist, det hade inte varit så kul  :P . Men huvudsaken är att vi har kul :)

Idag har jag haft utvecklingssamtal, det gick väl bra. Efter det åkte jag hem till Maja och Lotta och kom hem för typ en timme sedan. Vi baka kladdkaka och kollade på One tree Hill, Mys <3
Duschade precis och kollade på slutet av the starter wife. Nu ska jag nog ta del lugnt innan jag går och lägger mig.

Bills operation gick bra, i alla fall vad jag har hört :D . Nu får han inte prata på 10 dagar ! Hoppas bara att hans röst låter som vanligt men det är ju för tidigt att säga, men jag hoppas. Bill älskar dig <3
Och så ett grattis i efterskott till Georg :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0