Bio och käk med mammi :)

Hej !

Har kommit hem nu !
Jag och mammi åkte till Filmstaden för att köpa biljetter till bion vi skulle se - Fool's Gold. När vi köpt biljetterna gick vi och letade efter en restaurang där vi kunde käka. Vi gick till olika restauranger men det var så mycket folk så vi fick inte plats någonstans men sen hittade vi en pizza restaurang och satte oss där. Jag var hungrig och hade lite huvudvärk ( hade druckit för lite vatten ) så jag fick en ibumetin av mamma och sen gick det över. Det var nog bara för att jag åt pizzan också. The pizza was good, tog en salami pizza :)

Efter det kollade vi på filmen. Den var nästan två timmar låång men den var jättebra ! Den var spännande och rolig :D Ni borde se den ! Den är ju helt ny så ni har ju plenty of time to see it :D Åt ingenting på bion, jag drack bara mer som vi hade köpt på willys innan. Det kändes lite tomt att inte ha någonting att äta på. Brukar ju alltid köpa godis eller popcorn ! Men jag har ju slutat med godis och så nu. Tredje dagen idag, fatta vad det är bra. I alla fall för att vara mig ;) Brukar äta varje dag annars :P, det är ju såå gott. Håller ni inte med mig?

Imorgon ska jag vara med Mathilda. Det var ett tag sen vi träffades nu så det ska bli kul :) Saknar henne. Vi ska träffas morgon kl två på brunnsparken och kanske ta något att äta.. jag menar inte att jag ska ta någon kladdkaka..( vill egentligen det, det är ju mums ! men ska hålla mig ) ska kanske ta någon macka istället :)
Nu ska jag ta mig något att äta, puss ♥

Dagens Outfit :


image94

Svart kofta från Cubus
Tunika med tryck från någon affär i backaplan
Örhängen från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0