Everything that happened yesterday !

Hallo ! Anna gick precis hem nu så jag tänkte berätta om hur dagen var igår :)

Först gick jag till skolan, som vanligt. Det gick inte så bra.. hade ljudteknik först. Vi ska remixa en låt och så men jag gjorde typ ingenting. Ljudteknik är väl kanske inte mitt bästa ämne. Vi har det så sällan så jag glömmer lätt av allting som vi lärt oss och det känns lite tråkigt fär jag vill verkligen kunna. Om typ två veckor ska vi lämna in våran färdiga remix och det känns inte så bra nu eftersom jag knappt börjat på min men jag får försöka lösa det på något sätt. Måste i alla fall få G !
 
Efter ljudtekniken så var jag lite depp men gick ändå till engelskalektionen som vi skulle ha. Då fick jag reda på att vi skulle läsa en text på engelska för oss själva i 10 minuter och sedan berätta vad texten handlade om för de andra. Och så skulle man också välja en bild och berätta om den och jag klarar verkligen inte av det. Jag gillar inte att prata högt inför andra, speciellt inte på engelska. Jag blir nervös och aaah det är verkligen jobbigt. Ni vet kanske hur det är själva? Sen kände jag att tårarana började komma så jag gick ut ! Jag vet, jag är såå töntig men jag tyckte att det var jobbigt och så hade det inte gått så bra på ljudtekniken heller så det blev väl för mycket antar jag. Ni tycker säkert att jag är värsta lame, men det var så jag kände. Jag är bara ärlig ! Såå now you know what happened.

Efter skolan åkte jag och Anna till stan för att leta upp ett piercing ställe. Anna ska nämligen pierca sig i tungan, eller hon vill göra det men hon får inte för sina föräldrar.. typiskt..men vi gick til pelos ( jag tror det hette så ) och frågade hur mycket det kostade och så. Det var egentligen meningen att hon skulle ta det igår men han som tog piercingar skulle inte vara tillbaka förrän klockan tre och hon ville tänka på det lite till så vi åkte hem till mig och köpte pizza<3 såå gott, jag var så jävla hungrig :P Sen kollade vi på tv och var inne på datorn.
 
Sen när klockan blev kvart över sex så fixade jag och Anna oss. Vi skulle nämligen ut och träffa Julia och Issa och några till. Julia hade ringt förrut och frågat om jag ville med på en grillfest i Delsjön och så frågade jag Anna om hon ville dit och så bestämde vi oss för att göra det så vi fick stressa lite ( som jag alltid brukar göra ! ) sen satte vi oss på spårvagnen och Julia och Issa hoppade på efter att vi åkt en hållplats och så åkte vi in till stan först där vi skulle träffa deras kompisar och så. Det var en massa folk i stan som också skulle dit. Sen tog vi 5an till Tupplegatan ( tror hållplatsen hette så :P ) och så stod vi där och snackade medan vi väntade på lite folk till sen gick vi upp till Delsjön. Vi gick en ganska lång bit innan vi kom fram till Delsjön. Då hade det redan börjat bli mörkt och det var inte så mycket folk där. Trodde det skulle vara mucho mer. Men vi satte oss med några och grillade och pratade och så. Det var väldigt mysigt att sitta där och se ut på havet och himlen. Det var så stilla liksom. Annas brorsor och deras kompisar skulle egentligen komma men vi gick innan de kom. Vi frös och jag var så jävla sugen på godis och Anna var jätte törstig så vi gick. Vi tog spårvagnen till Korsvägen och gick in på Pressbyrån där Anna köpte Fanta exotix <3 sen satte vi oss på 6an och åkte till Linneplatsen där vi köpte godis. Anna köpte för 51 kr ! Värsta mycket , haha ! ;P Sen åkte vi hem och myste med godis och kollade på film < 3 
 
Okeej nu blev det väärsta berättelsen men shit the same ! haha
Nu ska jag käka taccos<3 Puss ♥

Dagen började dåligt men blev bara bättre och bättre :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0