Fredag

Hallo !!

Ledig idag :D Sköönt ! Vaknade vid halv elva, duschade och käkade sedan frukost. Sen har jag diskat och kollat på tv och nu håller jag på och packar. Ska sova hos Anna idag och imorgon blir det Idol !! Vi kommer vara där på natten, typ kanske vid tre eller fyra såå det kommer bli en lång dag imorgon.. Hoppas att man kommer vidare, men man vet ju aldrig. Imorgon sjunger man för en fejkjury och om man kommer vidare så kommer man till den riktiga juryn. Kommer vara såå nervös imorgon haha, men jag hoppas att det går bra. Får göra mitt bästa. Mer kan jag ju inte göra.

Såg en film igår med mamii - 1408 . Handlade om en författare som skriver spökhistorier och så vill han ha ett rum på hotellet , rum 1408,  men hotellägaren vill inte att han ska vara där. Det har skett en massa mord i det rummet och ingen har kommit ut levande från rummet. Men han går ändå in där och så händer det en massa saker... jag tyckte den var sådär.. trodde den skulle vara bättre. Den var lite konstig menmen.. Helt okej :) Men nu ska jag fortsätta med packningen och sen ska jag ringa Anna, puss ♥

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0