Fredag

Halloo !

Dagen har varit låång och den är inte slut än !

För det första så fick jag springa ner till hållplatsen på morgonen för att hinna med spårvagnen som gick 9.57 Men sen påväg till Angered så fick vi veta att det var en spårvagn som hade brunnit mellan gamlestan och hjällbo så det gick inga spårvagnar till Angered. Jag fick lite panik .Alla gick av på redbergsplatsen. Jag ringde Anna som redan var i skolan och hon sa att det bara var fyra där. Så alla i klassen hade fastnat någonstans så jag satte mig på 6an som åkte till Gamlestan och så gick jag av där och såg att en massa folk stod och väntade på ersättningsbussar som gick till Angered. Jag träffade några från klassen så det kändes bra :)

Jag kom en halvtimme försent till skolan men det gjorde ju inte så mycket eftersom alla var sena så vid halv elva hade jag ljudteknik. Bytte låt så nu har jag en Destiney's Child låt men det gick inte så bra denna gången heller.

Sen hade vi engelska nationella - spekaing och det gick väl inte heller så bra. Pratade inte så mycket så jag är besviken på mig själv. Vet att jag kan bättre menmen. Sen slutade vi fast jag stanade kvar i skolan och käkade i bamba och var i midisalen och fixade min låt. Då gick det bättre så nu har jag börjat göra lite på låten :D

Sen när klockan var tre I think så joina jag med Mats. Vi fick ta bussen till gamlestan och det gick really slow ! Det var hemskt. Det var fullt och jag stod upp hela tiden så det var jobbigt ! Sen tog vi 4an in till stan och sen tog jag 7an hem. Såå nu är jag hemma, håller på att packa..ska till pappi. Jag och Melinda ska snart dit och jag är jätte hungrig ! Men pappa ska börja med maten nu såå thank god ! Nej nu måste jag dra. Skriver senare ,hoppas alla får en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0