Godnatt

Hej !

Har precis kollat på en film - The heartbreak kid ! Den var rolig och bra, skulle rekommendera den till er :) Tänkte att jag skulle skriva vad den handlar i fall ni vill se den:

Ben Stiller spelar Eddie, en 40-årig inbiten ungkarl som till slut säger ja till den vackra och sexiga Lila ( Malin Åkerman, svensk ). Men under smekmånaden i Mexiko förvandlas hans drömkvinna till en mardröm, och killen som haft svårt att binda sig inser plötsligt att han kanske har förhastat sig. Skaffa hem brödernas Farrellys hysteriska kärlekskomedi, och förbered dig på skrattfest !

Verkar den inte bra? Klockan är över ett och jag ska nog gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag nog bara ta det lungt, jag kanske..kanske ska ut och jogga om det är fint väder. Måste börja göra det ! Och så måste jag sluta äta godis, ska fanimej göra det. Fast det är svårt, men jag ska försöka !

Melodifestivalen börjar närma sig nu, på onsdag smäller det. Då står jag på Brew house.  Är lite nervös.. men det är jag alltid innan jag ska på scenen, men det brukar släppa när man står där :)
Tänkte lägga upp en bild imorgon på den nya koftan, eller säger man kofta, vetifan asså :P Men spela roll, lägger i alla fall upp en bild imorgon som sagt :)

Godnatt , sweet dreams .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0