Godnight

Hej !

Kom hem för en stund sen. Åkte till Maja och Lotta förrut. Mika var också där. Vi kollade på Ugly betty och soofta. Sen började vi kolla på Desperate Housewifes men jag gick hem efter första reklamen, så jag missa lite men det gjorde inte så mycket. När jag kom till hållplatsen så fick jag stå en stund och vänta på att 3an skulle komma. Då kom en spårvagn från andra hållet och stannade på hållplatsen. Då ser jag två killar sitta längst bak och en kollar på mig och typ ler lite och nickar och jag kollade bort. Trodde jag hade sett fel eller något och sen när den började åka så kollade han bak på mig och vinkade och jag vinkade tillbaka haha. Tyckte det var lite roligt :)

Nu sitter jag här och planerar vad jag ska göra imorgon. Slutar vid tolv tror jag så det ska bli skönt och då tänkte jag passa på att jogga om det nu blir fint väder ! Sen ska jag läsa min bok, gjorde inte det idag :P Får ta och skärpa mig, börjar bli såå slarvig tycker jag, men orka sitta inne och plugga när det är fint väder ute ! Men jag måste faktiskt så jag ska bannimej göra det haha. Ska snart gå och lägga mig nu, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0