Grillning imorgon :)

Helluu!

Vänner kom inte, det var ishockey istället så jag letade efter analyslapparna istället men jag hittade bara två papper och jag behöver fem !! Såå jag får fråga i skolan imorgon och se om de har dem. Annars ligger jag lite risigt till :/ men det löser sig säkert , tror jag :P haha.

Sen gick jag och mamma en promenad, det var jätteskönt att komma ut i den friska luften, det var mörkt men inte kallt :) så det var perfekt. Sen duschade jag och nu sitter jag här redo att lägga mig typ, men ska inte göra det ritktigt än. Har inte ringt Julia, får göra det imorgon. Sen har jag försökt få tag på Ella men inte lyckats, hon fyller nämligen 17 år idag ! :D Sötnoosen <3

Imorgon blir det grillning med Maja, Lotta, Claudia och kanske Julia då om hon kan. Ella kunde inte :( Men det ska bli så jävla kul och mysigt ska vi ha ! :D Efter skolan imorgon så ska jag på stan med Maja, kulkul ! Sen ska vi kanske hem till mig och kolla film innan vi går hem till henne och grillar :)
Det ska bli en rolig dag imorgon, det behöver jag efter allt som hänt. Nu ska jag dra mig. Godnatt ♥

En bild på Ella kommer här, bara för att hon är 17 år nu ;) <3


image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0