Hem till Anna imorgon

Hej !

Åkte hem till Maja och Lotta. Vi satt vid datorn och efter det gick vi till affären. Lotta köpte glass, maja köpte pringles och jag köpte candyy. Sen satte vi oss på deras studsmatta och pratade och mysste :) Sen hoppade vi på studsmattan en snabbis och sen gick jag hem såå kom hem för typ en timme sedan. Tänkte lägga upp några bilder på det jag köpt idag + en svart kofta som mammi köpte till mig för några dagar sedan. Tänkte ta mig en dusch snart och kanske plugga lite också. Städa orkar jag inte göra nu, det får bli en annan dag :P

Imorgon ska jag sova hos Anna eller rättare sagt hos Helena hennes syster men hon har åkt till Tunisien I think så det är bara jag och Anna som är där ! Fatta vad sooft. Jag och Anna i en lägenhet alldeles själva :) Woohooo ! Efter skolan imorgon ska vi åka in till stan för då ska Anna pierca sig i tungan :) Faan vill också göra det men jag vågar inte haha. Men det ska bli kul att se hur de gör, fast jag kommer säkert kolla bort när dem gör det menmen nu måste jag dra. Ska dusschaa. Hoppas ni haft en härlig och bra dag :D Puss

image76

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0