Hem till Maja och Lotta

Hello everybody, hur mår ni? Solen skiner och jag mår superbra ! :D

Visst är det härligt att det börjar bli fint väder nu? Nackdelen med solen är humlorna, är ju livrädd för dem :P haha
Gick en promenad till Frölunda Torg med mammi förrut. Det var härligt. Hann inte kolla i så många affärer för vi kom ganska sent och så men jag köpte ändå en ring och en blommig fin topp :) Tänkte lägga upp en bild på det lite senare för jag hinner inte göra det nu. Jag ska hem till Lotta :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något ! Sen måste jag hem och städa lite, har inte hunnit det än :P Och så blir det kanske lite mer plugg.. aja men nu måste jag börja röra mig, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0