Hemma hos Anna


Hellu ! 

Sitter här hemma hos Anna nu. Pluggar på min låt till Idol. Det går inte så bra :P blandar ihop meningar och aa det är jobbigt ! Är faan nervös nuu ! 

Innan jag tog bussen till Anna mötte jag pappa i Frölunda torg. Han fick skriva på en grej till Idol. Om man är under 18 år måste man ha målsmans underskrift så han fick skriva att det var okej att jag sökte :P Sen tog jag bussen till Anna. Hon mötte mig på Mölndal och så gick vi till Willys och köpte lite candy. Köpte också äpple och klementin till imorgon :) Sen gick vi hem. Hade en tung väska med mig igen så det var lite jobbigt men det gick bra ändå. Det var fan jätte varmt ute, hur skönt som helst ! När vi kom hem till Anna spelade vi lite gitarr och sjöng, sen fixade vi käk - hamburgare :) Det var gött ! Sen gick vi ut och tog en promenad, härligthärligt ! Gick upp på ett berg och kolla på utsikten, mycket fint , haha. Sen gick vi hem och kollade på talang och käka godis och myyste <3 

Vi ska ta en buss som går tre på natten imorgon, såå vi måste gå och lägga oss snart. vi kommer vara helt döda haha. Har med mig en filt också som vi kan sitta på medan vi väntar för vi kommer ju få sitta ett tag och vänta ! Men det ska säkert gå bra. Ska ha med mig kameran och ta lite kort och så lägger jag upp det imorgon och berättar hur det gick :D 

Nu ska jag och Anna fixa lite mackor tills imorgon, wish me good luck ! I need it . Pussss ♥

Lite bilder fårn idag :

image46




image47


image48

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0