Hos pappi

Tjoo !

Nu är jag hos pappi :) My brother is also here och vi har haft jättekul :) Vi har käkat mat, kollat på tv och gjort armbrytning och så har vi skrattat som faan :D Nu ska vi kolla på film - Step Up. Mamma köpte den i Ullared :) Jag har sett den en gång innan men det var ett tag sen såå jag har glömt av en massa saker så det ska bli kul att se den igen :) Pappi och Jonathan, min broder.. ska till Danmark under dagen imorgon så dem kommer åka väldigt tidigt imorgon men jag och Melinda kommer stanna kvar och sovaa :P
 
Imorgon ska jag träffa Julia <3 Vi ska kanske spela bakset om det blir fint väder annars så hittar vi på något annat. Sen på eftermiddagen ska jag vara med mammi, vi ska käka ute och gå på bio , mys :) Nej nu tjatar Melinda på mig. Hon vill se filmen, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0