It's not a good day today

Tjoohoo !

Skolani dag har varit hemskt. Fick ett nytt projekt vi ska jobba med nu tills vecka 22. Vi ska göra en teaterpjäs om rödluvan. Vi ska skriva manus - fixa repliker, rekvisita, bakgrundsbilder, scendekor och en massa annat ! Det är fan jobbigt. Analysgrejen ska vara inlämnad idag också. Lämnade inte in den i skolan, man kunde skicka den om man ville så jag ska göra det idag. Frågade läraren om analysmetoderna men förstod inte så mycket av det han sa. Han hade bråttom så det gick väldigt fort. Så jag blev lite depp. Vill göra bra ifrån mig och jag känner inte att jag kan göra det den här gången.
 
Sen fick alla reda på att vi skulle ha ett nationelltprov nu på torsdag ! Jag som trodde att vi skulle ha dem i maj, men neeej vi ska ha ett om tre dagar. Är det inte perfekt? Såå jag är verkligen depp. Kommer fan inte klara det ! Förra året fick vi ett engelskahäfte som skulle hjälpa oss med det grammatiska inför de nationella proven och jag har gjot 8 sidor av 30 ! Får fan skylla mig själv men ändåå.. får panik. Så nu måste jag rååplugga tills på torsdagen + att vi måste vara färdiga med replikerna och så .. PANIK !

Denna vecka kommer att vara en dålig vecka.. I just feel it ! Faan.. Aja nu måste jag gå och plugga. MÅSTE ! Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0