Jävla analysgrejs

Hello !

Duschade precis, och nu sitter jag här och kollar på 40 year old virgin och käkar lite choklad :)

Åkte hem till Maja och Lotta förrut. När jag kom hade Maja redan börjar med bullarna så degen var redan klar haha :P Vi kollade på Majas teatergrej på tv som de spelat in, den var rolig ! Sen satt jag och Lotta vid datorn medan Maja höll på med bullarna :P Sen kollade vi på One tree hill och åt bullar <3 Myys. Bullarna var suupergoda :D Gick hem vid halv sex. Det var härligt väder, solen sken och det var lagom kallt :D När jag kom hem hade mamma lagat mat - klyftpotatis, ris , sås, sallad och någon biff. Det var jättegott.

Innan jag åkte till Maja och Lotta så hade jag skrivit ett mejl till min svenskalärare angående analysgrejen. Fattar ju inte vad jag ska göra ! Sen skrev han att den skulle vara inlämnad imorgon, jag ba WHAT !!?? Fick panik, har typ inte börjat med den... men jag försökte verkligen att skriva på den så jag satt med den i ungefär två timmar. Hoppas bara jag gjort rätt ! Men jag har faktiskt gjort mitt bästa, jag hoppas bara att det räcker annars vet jag inte vad jag gör. Det är såå typiskt. Varför just jag? Menmen nu är den typ klar och det känns skönt.

Imorgon börjar skolan.. orkar inte gå dit. Men måste ju göra det. Filmen som jag såg idag - I see you. Jag skriver vad den handlar om imorgon istället, orkar inte nu.. ska återgå till filmen, puss ♥


image51



Kommentarer
Postat av: sanda

hjälp till med en namninsamling till Engla´s föräldrar på min blogg!

2008-04-13 @ 23:26:35
URL: http://eemotion.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-13 @ 23:30:20
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Therese

Den filmen är rätt bra!
Godnatt och sov gott!

2008-04-13 @ 23:32:08
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0