Lördag

Halloo !

Igår (fredag) så hade jag ingen tid att skriva i bloggen, så jag berättar vad som hände idag istället :)

Jaa det började med att jag åkte till skolan och hade musik, repade på låten och så och det gick bra. Sen efter det så ringde jag Maja och mötte henne och hennes kompis Bella i stan. Vi gick runt och pratade och kollade i affärer, fast inte så länge. Det känns som att jag aldrig är i stan längre, och nu har det kommit en massa nya kläder och smycken och allting som jag missat så jag ligger nog lite efter :P haha.
Köpte en kofta på H&M som kostade 98 kronor, värsta billigt. Den låg på rean så det var perfekt så jag är nöjd :)

Sedan åkte vi till 4- gott och köpte lite godis till kvällen och så åkte vi hem till mig och kollade på tv och satt vid datorn och kollade på YouTube klipp. Efter det packade jag väskan med sovaövergrejer och så åkte vi hem till Maja där Lotta var.
 
Vid sex tror jag kom Julia :) , hon var lite brun och hade en ny sjal, en ny tröja och ett nytt armband som var jättefint. Hon berättade vad hon gjort och om allting och det verkade såå roligt ! Bo hos en familj och lära sig spanska och träffa nytt folk och så :D Det vill jag med göra.

Sen kom Claudia och så satt vi alla och pratade och skrattade :D Efter det gick vi till affären för att handla allt det som behövdes till middagen. Den blev ingen grillning. För kallt och så hade det regnat och så, typiskt.. såå vi letade upp det vi skulle ha i affären och det gick typ på över 400 kronor! Mycket pengar men det var det värt. Vi kom hem och började fixa maten. Sen när allting var klart så kom Nadia. Vi tände ljus och la upp allting på bordet - potatisbollar ( Kroketter? Jag vet inte vad de heter, men de är väldigt goda :P ) , lax ( Uschh ! :P ) Lövbiff ( de åt jag :D ) , sallad, baugette och så drack vi cider !  Det var verkligen jätte mysigt. Vi pratade om allting och skrattade mycket. sen berättade de om konstiga saker som hänt, spooky things, aa ni vet och jag hatar sånt. Blir så jävla rädd :P haha.

Sedan käkade vi efterrätt - Glass med hallon, mumsmums. Klockan var ganska mycket när vi hade ätit färdigt, tror den var över tolv :P Vi lekte en lek lite senare där man skulle ha kroppsdelar mot varandra. Först skrev vi en massa lappar, typ mun, arm, knä, huvud och sen drog vi två lappar och sa till tex Maja och Julia - Huvud mot arm och så skulle dem göra det och så håller man på så tills man inte klarar det längre ( jag hoppas ni fattar ) och det var kul :) Fast vi gjorde det inte så länge för vi var ganska trötta haha :P Julia och Nadia åkte hem vid kvart över ett på natten och jag och Claudia stannade. Fixade iordning mig och la mig vid typ två eller något.

Nu idag vaknade jag vid nio och var ganska pigg så jag gick upp, satte mig vid datorn och kollade lite och vid halv elva så vaknade Maja och Lotta ( Claudia åkte vid nio på morgonen, hon skulle jobba ) Vi åt frukost och kollade på One Tree Hill, sen åt jag lite godis. Sen kollade jag och Maja på en film - Just my luck med Lindsay Lohan, har sätt den förru och den är ganska bra :) Klockan fyra ungefär åkte jag hem och nu sitter jag här och kollar på Big momas house :) Den börjad precis.

Tack för en underbar dag igår tjejer. Det var hur kul som helst. Synd bara att Ella inte kunde komma. Men vi får göra om det snart igen ♥ Älskar er

Bilder kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0