Lördag

Hellu !

Kom precis hem från Maja och Lotta. VI har kollat One Tree Hill<3 och käkat godis, mysmys. Sen kom Lovisa, deras kompis. Dem skulle på någon fest eller dem skulle i alla fall ut och leta efter en :P haha och jag ville följa med men nu sitter jag här och käkar popcorn och kollar på tv. Jag är fan på partyhumör nu ! :D Men kan kanske följa med någon annan gång ! :) Hope so, det skulle varit kul !
Imorgon måste jag plugga och städa. Sen får jag se vad som händer. Nu ska jag dra, hoppas alla får en bra kväll, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Ha en bra helg och kika gärna in på min blogg och lämna en liten komentar ;D

2008-04-19 @ 23:15:08
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Lotta

åhnej, Natta, frågade vi inte om du ville följa med? Vad dåligt samvete jag får, men Natta, jag brukar glömma sånt så det gör inget om du frågar om du får följa med! <3 Älskar dig

2008-06-20 @ 00:36:33
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0