Lördag

Hallooo !

Vaknade vid nio idag hos pappi. Jag och Melinda käkade frukost, klädde på oss och åkte sedan spårvagn hem. Jag duschade och fixade iordning mig sen kom Julia vid tolv. Vi sooftaa och pratade om allting som hänt och så och så var inne lite på datorn. Hon gick precis nu. Det var kul att träffa henne själv för det var längesen <3

Ska snart gå ut och käka mat med mammi sen ska vi på bio :) Mys !
Vädret har inte varit såå bra idag, ingen sol, inget regn.. men ändå lite tråkigt menmen man kan ju inte alltid ha fint väder.



Sen har jag heelt glömt bort att jag skulle informera er om Good luck chuck, the movie I saw för några dagar sedan :P Såå sorry for that, men ni får den nu istället:

Dömd till att tumla runt i sänghalmen med nya, vackra kvinnor varje natt? Det måste vara den bästa förbannelsen någonsin! Varenda singelkvinna i stan står på kö utanför Charlie Logans sovrumsdörr. Förbannelsen som vilar över Charlie gör att de efter en natt med honom garanterat kommer att möta sitt livs kärlek. Han är helt enkelt en inkörsport till ett perfekt liv! Men när Charlie blir förälskad i den vackra Cam får han uppleva "förbannelsens" baksida. Nu måste han hålla på sig ifrån kvinnan han vill ha för att inte förlora henne för alltid. Kommer Charlie äntligen att ha tur i kärlek?

Den är faktiskt bra och rolig :)
Nej nu ska jag gå, hoppas alla får en bra dag idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0