Måndag

Heelluu !

Det gick bra i skolan, vi kan ju typ allting nu. Det är bara små detaljer nu som vi kollar på så att låten, dansen och stämmorna ska bli så bra som möjligt ! När skolan var slut åkte jag hem och bestämmde mig för att jogga. Det var ju värsta fina vädret ute med sol och allt så jag passade på :) Det var jätteskönt att komma ut och jogga för första gången på länge ! Måste börja med att göra det, rör mig alldeles för lite.. not good. Men ska försöka göra det tre dagar i veckan :)

Efter joggningen var jag helt slut :P Duschade, käkade taccopaj och kollade på tv. Taccopaj är såå jävla gott, you should try it ! Måste plugga sen, läsa min bok och så.. sen måste jag fundera ut på hur jag ska skaffa fram en klänning till konserten. Den måste vara rosa, gul, röd eller vit och jag har ingen klänning i dem färgerna och jag passar inte i dem färgerna, får lite panik ! Jag behöver hjälp ! Vet inte vad jag ska göra faktiskt, hoppas det löser sig bara. Nu ska jag snart prata med Anna, kolla läget på hur det blir imorgon. Ska sova hos henne :)
Tänkte lägga in en försenad bild på min nya tröja, kofta eller vad man säger :P

Här kommer den:


image40


Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-07 @ 18:34:05
URL: http://metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0