Måndag

Hallo !

När jag kom till skolan på morgonen var klockan 9.45. Vi börjar 9.50 Gick till hallen för att kolla var vi skulle vara och det var då jag såg det... att vi började 11.10 Såå jävla hemskt. Här har man kommit hit över en timme för tidigt ! Jag kunde fan sovit en timme till ! Såå jävla dumt och så hade jag lite huvudvärk också så det kändes inte så bra.

Jag ville hitta på någonting, inte bara sitta och vänta i över en timme så jag gick till midisalen och arbetade med min remixlåt och det gick bra. Sen hade vi matte och bamba. Åt faktiskt lunch denna gången ! Brukar aldrig göra det eftersom att det är såå jävla usschh mat i bamba !

Sen efter lunchen övade vi på engelska nationella - Reading och det gick helt okej sen hade vi en teori lektion. Gick igenom vad vi skulle ha på provet som är nu på onsdag. Sen slutade vi. Jag köpte klementiner med Sunna, var hungrig och sen åkte jag hem.

Åt mat när jag kom hem så nu är huvudvärken nästan över. Tänkte jogga idag men jag tror jag ska ta det lungt. Tror inte att det är någon bra idè nu när jag mått dåligt nästan hela dagen. Ska plugga lite också men först ska jag kolla på ett andra avenyn avsnitt. Ligger efter med nio avsnitt nu men det gör inte så mycket..följer det inte..ser bara på det när jag har lust typ :P haha

And btw det har varit jätte fint väder idag ( det är det fortfarande ) , typ 20 grader !! Fatta vad varmt. Synd bara att man ska må dåligt på en sån här dag. Vill ju vara ute ! Men har inte tid, måste plugga... I know, det är booring !
Hoppas ni haft en bättre dag än mig , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0