Nu mår jag lite bättre :)

Hallohalloo !

Nu har jag pluggat på engelska häftet. Har faktiskt gjort ganska mycket så jag är nöjd :) Analysen har jag inte mejlat än, ska kolla igenom den en sista gång sen skickar jag den ! Gick också en promenad förrut innan jag började plugga :) När mamma kom hem ropade hon på mig att jag skulle komma. Jag gjorde det och då sa hon att jag skulle blunda och hålla fram mina händer så jag gjorde det. När jag öppnade ögonen låg det en massa hundralappar i min hand och jag räknade dem och det var 1000 kronor ! :D Fatta att jag blev glad. Det var längesen jag hade så mycket pengar. Får inte hela mitt studiebidrag för mamma betalar en massa andra grejer och så. Nu är jag happy :D Ska kanske köpa en halsduk eller något och så ska jag nog spara pengarna :)

Imorgon börjar jag 13.10 men har sånglektion vid 12.00 Det var ett tag sen jag hade det nu för vi har ju haft schlagerprojektet så det ska bli kul att ha det igen ! Nu ska jag bara mejla analysen, sen ska jag nog gå och lägga mig, Godnatt ! 

Mathilda, det var ett tag sen jag såg dig nu, saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0