Onsdag

Hej !

Vaknade sju idag. Ville verkligen inte gå upp, var såå jävla trött men var ju tvungen att gå upp ändå.. That's life ! Vi repade våran låt och det gick bra :D , den blir bättre och bättre ! Sen kom två från GP som intervjuade en i våran grupp och så filmade dem oss när vi repade också. De kommer lägga ut den på deras hemsida så gå gärna in och kolla om ni vill :) haha men jag ville inte bli filmad, värsta pinsamt juhh, men shit the same ;P

Efter lunchen kom vi på lite dansmoves och sen vid tre slutade vi. Sen åkte jag hem, käka mat och kollade på OC. Nu ska jag plugga lite tror jag. Det är verkligen tråkigt men man måste juh. Och så regnar det ute, jävla väder ! Pratade också en snabbis med Julia, hon är i Spanien nu men kommer hem imorgon så det ska bli kul :D  Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0