Onsdag

Hallo !

I skolan gick det bra. Fortsatte med manuset och så hade vi matte. Sen efter skolan gick jag till stan. Köpte en sån grå kofta som jag köpte igår fast i en ljusvit/brun färg I think :P haha och sen köpte jag den svarta skinnjackan. Efter det åkte jag hem.. men jag vet inte om jag ska behålla den, alltså skinnjackan..Blir så osäker. Vet inte om jag passar i den.. Åhh ! Blir galen. Jag vill ju ha en skinnjacka och jag tycker den är snygg menmen jag får se vad jag gör.. Det ordnar sig. Lägger upp en bild sedan på den så får ni se :)

Gick precis till Willys. Köpte den nya frida tidningen och lite candy. Nu sitter jag här och käkar godis och kollar på tv :) Ska kanske plugga lite sen också och klockan 21.00 kommer Top Model. Missade förra avsnittet för då var jag ju på Brew house men det ska nog gå bra ändå :) Nej nu ska jag återgå till mitt godis och tv:en ! Puss ♥


Dagens outfit:


image57




Tunika från Rut m fl : 129 kr
Vitt linne från Rut m fl: Don't know the price
Svarta Leggins från ?: Don't know the price

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0