Onsdag

Hejsan !

Jag var skit trött idag i skolan. Det var faan hemskt och så hade vi matte ! Och när jag har matte måste jag vara pigg och liksom verkligen tänka och jag kunde inte göra det när jag var trött men jag försökte ändå och det gick väl helt okej.
 
Efter skolan åkte jag hem, satte på mig träningskläderna och gick ut i det fina vädret :) Jag var typ ute i en halvtimme sen gick jag hem och tog en skön dusch och satte på mig myskläder :) Efter det läste jag min bok och diskade. Sen fixade jag käk - köttbullar och makaroner och kollade på OC.
 
Nu väntar jag på att mammi ska komma hem. Hon har nämligen köpt godis till mig :P haha Nej men jag ska bara äta godis idag sen ska jag sluta ! Jag ska fanimej sluta äta godis  och kakor och chips och allt sånt i en månad. Och så ska jag börja jogga och gå promenader. Får se om jag klarar av det men jag tror det. Eller jag vet att jag kan göra det om jag verkligen vill ! Det kommer att bli en utmaning men I can fix it ;) .... I think ^^ Nää men vad tror ni, skulle ni klarat av det? Men ska dra mig, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0