Promenad med Lotta

Hej ! 
 
Förut efter att jag käkat mat så åkte jag till Lotta. Vi kollade på ett One tree hill avsnitt<3 efter det gick vi till affären och köpte kakor haha och sen gick vi till Slottskogen och kollade på djuren och gick runt och pratade. Det var myss <3

Sen gick vi tillbaka och började kolla på ett till One tree hill avsnitt men jag hann inte kolla på hela. Var tvungen att gå hem och städa lite. Skulle ju göra det ! Men måste berätta en grej innan bara. När jag och Lotta satt och kollade på OTH i Lottas rum kom det plötsligt in en humla ! Vi skrek värsta mycket och sprang  ut från Lottas rum snabbt som faan haha det var så jävla roligt :D Asså sheet vad jag är rädd för humlor ! Jag vet att man ska vara stilla när dem kommer emot en men jag kan verkligen inte vara still :P haha

Jag kom hem och städade, värsta duktig är jag haha så nu ser det lite bättre ut i mitt rum, thank god for that ! Sen pratade jag med pappi<3 och käkade värsta goda kakan , muummss ! Imorgon kommer Anna hit, hon ska sova här. Det kommer bli kul ! :D Få se vad vi hittar på. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Det har varit en lång dag idag men den har varit rolig ! :)

image61


image62


         
   


Såå here is some picture :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0