Shoopaa

Tjohooo !

Sånglektionen gick bra, fick en ny låt som jag har tills nästa vecka :) Efter det hade vi två lektioner. Första lektionen arbetade vi med manuset sen hade vi teori lektion. Ska skriva en låt som handlar om rödluvan som vi sen ska sjunga när vi ska ha pjäsen. Jag och Anna började på våran låt och det gick bra.

Sen åkte jag till stan ! Var tvungen att vänta på mamma så jag gick runt själv en stund. Det är faktiskt inte så tråkigt att gå i stan själv, actually its pretty funny haha, ni borde testa det någon gång om ni inte gjort det. Sedan kom mamma. Vi kollade på skinnjackor till mig, vill så gärna ha en men hittar aldrig någon !  Provade en massa men hittade ingen så när jag hade gett upp hoppet gick vi in i Rut med flera och det var då jag hittade den ! En svart, jätteskön skinnjacka för 900 kronor. Jag la undan den, hade inte så mycket pengar på mig men ska hämta den imorgon :) Jag är happy :D
Förutom att jag jag la undan skinnjackan köpte jag också en svart tunika, en vit topp/linne, en brun halsduk, en grå kofta och en foundation/moousegrej :P haha så jag hittade ganska mycket och jag är nöjd med allting ! :D

Sen åkte vi hem, jag käkade mat och efter det pluggade jag lite på engelskahäftet. Nu kommer Desperate Housewifes , ska kolla på den :) Åhh btw det har varit stråålande väder idag, sol och allt. Såå jävla skönt. Men... humlorna har börjat komma nu och jag hatar dem ! Förlåt men jag är fan rädd för dem ! Är inte ni?  Usschh måste bin och humlor komma? Aja there's nothing I can do about it.. Här kommer kläderna, ska dra puss ♥


image52

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0