Skulle varit en dag kvar ..

Hellu !

Har faktiskt pluggat lite idag, läst min bok "Girl with green eyes" Såå det känns bra, fast jag gjorde inte sagogreejen då man ska läsa en saga och analysera om den, men jag ska nog börja med den imorgon :)
Målade mina naglar också och så kollade jag på vänner. Sen har jag bara tagit det lungt.

Tänker på Tokio Hotel - Georg, Gustav, Bill och Tom. Imorgon hade vi åkt. Imorgon hade jag satt min fot i Stockholm för första gången. Imorgon hade jag sett Tokio Hotel för första gången, men nu är ju inte fallet så. Nu är allt borta. Gone. Bara sådär. Och jag kan inte göra någonting åt det. Det enda man kan göra är att acceptera. Acceptera läget. Det känns så jävla jobbigt och tråkigt att det skulle hända just nu, efter att man väntat såå länge på just detta ögonblicket ! Usscch. Imorgon när jag är i skolan så kommer jag tänka på det. Att jag kunde varit i Stockholm ! Nej jag vill inte tänka på det men gör det ändå. Jag kommer säkert gråta imorgon, men ska försöka vara glad i skolan. Det har ju funkar hittills så varför skulle de inte funka imorgon? Men huvudsaken är att Bill blir bra, han måste helt enkelt bli det. Annars vet jag inte vad jag gör ! Såå snälla snälla Bill bli frisk, bli frisk så att ni kan komma hit och spela på sommaren ! Jag älskar dig såå mycket. Jag älskar er så mycket ! ♥

Tokio Hotel - Always and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0