Söndag

Hej !

Vaknade vid klockan elva. La mig två på natten igår och det var så himla skönt att lägga sig i sin säng !
Har precis käkat frukost och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag. Jag vill gå till Frölunda Torg eller så tänkte jag att jag skulle jogga. Solen skiner ju så det är perfekt. Men jag vet inte. Jag skulle ju egentligen börja jogga 3 ggr i veckan men det har inte riktigt blivit så :P Men jag får försöka göra det nu denna vecka. Sen måste jag ju plugga och städa mitt rum men det ordnar sig. Igår såg jag en film med Anna som hette Good luck chuck, har ni hört talas om den? Den var lite smårolig och så, så jag tänkte skriva lite senare vad den handlar om i fall ni vill se den :) Får se vad jag hittar på idag. Ska i alla fall börja med att plugga lite nu tänkte jag, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0