Sovmorgon

Heej !

Vaknade halv nio och tog mig en dusch. Sovmorgon idag till 12.50 :D Åt sedan frukost och kollade på tv. Sen har jag gått och packat hela tiden känns det som. Ska ju sova hos Anna idag + att det är konsert imorgon så jag måste ta med allting som jag ska ha med mig imorgon med.. Men nu är jag äntligen färdig :) Har inte hittat någon klänning .. PANIK ! Anna visade mig en klänning som hon hade och den var jättefin men jag vet inte om den passar mig, får kolla när jag kommer hem till henne. Hoppas, hoppas, hoppas ! Annars vet jag inte vad jag gör !  Får kanske köpa något men vet inte om jag hinner eller orkar göra det.. Aja orkar inte tänka på det nu, blir depp juhh.. Nu ska jag käka lunch, sen bär det av till skolan. Rep som vanligt, slutar vid halv fyra eller nåt och sen åker jag hem till Anna. Vet inte om jag hinner skriva mer idag, annars gör jag det imorgon och berättar allt om konserten :D Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0