Sunday

Hejsan ! Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag haft :)

Mötte Mathilda klockan två på Brunnsparken. Vi satte oss på ett fik och tog oss en kycklingmacka båda två. Den var mums. Vi satt där ganska länge och prata och så, det var mys ! Sen gick vi och kollade i olika affärer. Jag köpte två koftor på Cubus, en present till mammi - fyra glas och ett litet hjärta som blinkade ( var bara tvungen att köpa det ! ) sen åkte  jag hem till Maja och Lotta ( ovanligt , haha ;P ) vi kollade på två desperate housewifes avsnitt<3 Jag gick hem när klockan var lite över sju.

Kom hem och åt mormors ungerska soppa - såå god är den ! Nu sitter jag här och väntar på att mammi ska bli klar med maten som vi ska äta imorgon. Vi ska snart kolla färdigt på en film som vi såg igår - Cheetah Girls 2 tror jag den hette. En disney film, fast den är inte tecknad men den är helt okej !
Har inte pluggat idag... eller joo övat på min låt men inget mer :P Ska nog göra det lite senare eller kanske inte haha ! Lägger upp en bild lite senare på koftorna jag köpte :D Ska draa mig nu puss ♥


Mathilda det var kul att träffa dig, det var så längesen sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0