Tisdag och Onsdag

Hallo, vaknade vid halv tio. Sovmorgon till 13.00 :D , ska bara ha en lektion - gympa. Lite onödigt men ska ändå dit. Okej tänkte berätta om igår och i förrgår när jag sov över hos Anna :)

Okej på tisdagen började jag 12.50. Vi repade och spelade in i studion så att juryn skulle få höra lite av alla låtar :) Det var kul ! Slutade vid tre. Tog sedan 4an till Mölndal. Det var jätte varmt ute , solen sken så jag provade att gå till Anna. Har aldrig gjort det förut, hon har allid kommit och hämtat mig :P haha såå jag prövade mig fram. Det var ganska jobbigt för jag hade så jävla mycket på mig och det var såå varmt och min väska var såå jävla tung.. så det var jätte jobbigt men jag hittade ändå till Anna :D !! Glömde att säga en sak.. när jag var påväg upp till henne så såg jag ett rådjur, helt sjukt. Den var nära mig och kollade på mig och jag blev lite rädd men den gjorde ingenting :P haha
Kom hem till Anna, solen sken och jag var happy !

Vi lyssnade på musik, spelade gitarr och sjöng och pratade. Sen kom Annas syster. Hon skulle också sova över här. Annas mamma och pappa var borta såå aa det var bara vi där. Eller bara och bara - det var Anna, jag, Helena och hennes hund Theo, Niklas, Carro och hennes hund Nala och Oskar så vi var ju ganska många och alla skulle stanna ! Haha.. Vi åt sedan mat - spagetthi och köttfärssås. Efter det tog jag och Anna en promenad till Stensjön och köpte lite gott ! Theo var också med. Det var härligt att komma ut ! Sen kom vi hem och då kollade vi på tv, sen satt vi vid datorn och de var då vi fick veta.. att vi skulle lämna tillbaka våra Tokio Hotel biljetter ! De kanske inte kommer hit överhuvudtaget !! :'( Blev så jävla ledsen, VAFAAN !! Nu kommer jag kanske aldrig få se dem .. allt är förstört ! Orkar inte prata om de .. blir bara ledsen..
Sen efter det var vi depp. kom inte ihåg var klockan var när vi la oss, över tolv i alla fall. Vi sov på soffan. Det var inte såå bekvämt.. menmen det gick ändå.

Nästa dag som var igår började vi 11.00 på Brew House. När vi kom dit var det en massa folk där. Vi fick typ vänta i en evighet innan vi skulle ha soundcheck. Det var verkligen tråkigt. Ville bara åka hem men det gjorde jag ju naturligtvis inte. Efter soundchecket gick jag och Åsa till Mc Donalds och käka där. Sen kom Anna och Sunna. Efter att Sunna beställt mat att ta med så gick vi tillbaka till Brew House där vi fixade oss. Alla var stressade. Anna började att locka mitt hår. Hela hon var stress så Sunna tog över sedan medan Anna fixade till sig. Resultatet blev bra :) Tack Sunna och Anna!  Efter det var jag jätte stressad. Bytte kläder och sminkade mig jättensnabbt. Sen var det samling för alla då lärarna sa att föreställningen började halv fem ( vi skulle samlas kvart i fyra ) såå det kändes lite onödigt att vi hade stressat så mycket menmen. Jag sminkade mig lite till och klockan halv fem rullade programmet igång. OBS Det var inte då vi hade schlagergrejen, det var typ öppet hus för alla som ville komma och titta. Bara så ni vet :P Haha

Programmet var klart när klockan var lite över sex. När alla hade gått ut var vi tvungna att ta in fler stolar och det var verkligen stressigt. Folk började komma när vi höll på med stolarna men det gick bra ändå :) Sen väntade vi tills klockan blev sju. Pappa, mamma och Melinda var där och kollade på mig. Klockan sju satte allt igång och det var verkligen roligt att kolla på alla bidrag. Alla var jätteduktiga :D Tänk att vi har gjort allting på en vecka ! We are soo good :D När det var dags för vår tur var jag jätte nervös men det var så jävala rolig att gå upp och framföra låten och jag var jätte glad :D Efter det var det grupp 10 - sista låten. Sen var det paus. Juryn var tvugna att bestämma sig och sen efter att det gått 20 - 25 minuter var allt klart. Några som gått i Nymusik körde några låtar och sen fick man veta vem som hade kommit på 5:e , 4:e , 3:e, 2:a och 1:a plats ! Vi kom på 3:e plats !! :D Det är sjukt bra tycker jag haha så jag var jättenöjd. Grupp nummer 4 ( I think ) vann, dem var jättebra så grattis till alla er ! :) Sen var det slut. Kom hem vid kvart över tio, ganska sent och jag var glad :) fast min rygg och mina ben gjorde jätteont ! Stod ju upp hela tiden typ ! Sen la jag mig vid halv tolv eller något !
Ylva sminkade mig också såå tack till henne med :)

Såå det var allting :) Nu ska jag fixa mig, sen åker jag till skolan, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0