Tisdag

Hallooo !

Har tyvär inte kunnat skriva i bloggen. Jag var ju hemma hos Annas syster igår och när vi satte på datorn så funkade inte internet ! Soo that's why ! Fast imorse så funkade det och jag skrev ett inlägg men sen försvann det ! Lite störande..menmen

Dagen igår var bra. Skolan gick bra och sen när vi slutat åkte vi in till stan eftersom Anna skulle pierca sig i tungan men det blev inget av det. Hon fick lite beslutsångest typ :P haha Hon får ju inte för sina föräldrar och så men hon kanske ska göra det lite senare :) Såå vi åkte hem till hennes syster och lämnade våra tunga väskor, sen gick vi till Willys och köpte lite käk :) Sen när vi kom hem fixade vi nudlar och efter det kollade vi på Brokeback mountain och åt glass, hallon och maränger - Såå gott ! :D När klockan blev nio kollade vi på American Idol och åt popcorn och drack flädersaft :) Myss ! Sen slappade vi och så övade jag på min låt som jag hade tills idag.

Det var jätte mysigt igår och vi hade jättekul :D <3

Nu tänkte jag läsa min engelska bok, det var ett tag sen jag gjorde det ! Fast jag vill egentligen göra något annat, typ träffa någon eller gå ut, det är ju såå fint väder :D , men jag vet inte. Klockan åtta börjar Ugly Betty och efter det Desperate Housewifes :) Hoppas alla haft en bra dag , Puss !

Dagens outfit :


image89


♣ Jeans från H&M
♣ Skinnjacka från Rut m fl
♣ Svart kofta från Cubus
♣ Blommig topp från H&M
♣ Halsduk från Gina Tricot 


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0