Tisdag

Hallo !

Gick upp kl sex idag, det var såå jävla jobbigt. Ville bara ligga kvar i sängen men jag tvingade mig upp. Jag kom till skolan 8.28 typ och de engelska nationella provet började kl 8.30 så jag fick springa genom korridorerna för att komma till klassrummet och jag hann som tur var. Provet gick inte så bra..vill såå gärna ha VG i engelska men jag vet inte om jag kan få det..Hoppas hoppas verkligen det.
 
Efter provet satte jag mig i midisalen och fortsatte med min låt. Tycker det går bättre nu, vet inte vad som hänt :P haha när vi började med låten kunde jag typ ingenting men nu har jag börjat förstå och det är jättekul ! Efter lunchen hade vi pjäsarbete och det gick inte så bra. Anna hade glömt våra repliker och vårat manus hemma hos sig så vi kunde inte göra så mycket. Men bara så du vet Anna vi förlåter dig ändåå ;) 

Måste bara berätta en sak: innan vi började med pjäsarbetet såg jag att det stod en massa människor lite längre bort från våra skåp men tänkte inte mer på det men när vi satt i klassrummet så såg jag poliser och ambulansmän gå förbi i korridoren och det var då vi fick veta att det var någon som hade skadat sig fast vår lärare visste inte mer än så men sen innan vi slutade sa han att det var en kille som hade blivit skjuten ! Killen gick på skolan och hade blivit skjuten ute på parkeringsplatsen ( I think )  och man visste inte vem som skjutit han. Jag tror att några hade sett två killar springa iväg från platsen så det var antagligen dem som hade gjort det. Men fatta, det är ju helt jävla sjukt ! Det kunde fan varit jag. Föresten han blev skjuten i vaden men vi vet inte om han klarade sig men förmodligen så gjorde han det.. hoppas jag. Nu är jag fan livrädd. Tänk om de kommer tillbaka, va händer då? Asså usch det var så overkligt och det är så obehagligt. Tycker det är jobbigt att prata om det såå vi släpper det men now you know.
 
Ahh jag kom hem och gick ut och  joggade i det fina vädret. Faan va varmt det var + att det var härligt :D Duschade när jag kom hem och kollade lite på OC sen gjorde jag mat och nu sitter jag här och pluggar inför teoriprovet som jag ska ha imorgon. Klockan åtta kommer Ugly Betty och klockan nio kommer Desperate Housewifes men jag har redan sett det avsnittet hemma hos Maja och Lotta så jag behöver inte se på det :) Nu ska jag dra, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0