Torsdag

Halloo !

Har precis läst lite i min bok :) Nu kollar jag lite halvt på Two and a half men.

Skolan idag gick bra. Jag tänkte på Tokio Hotel mycket och på att vi kunde varit i Stockholm nu men jag försöker att inte tänka på det, men det är svårt...vi var ju såå nära..
Hur som helst så har vi har typ gjort klart dansen nu, och så har vi börjat med stämmor och sånt så det ska nog gå bra tror jag :) Jag hoppas i alla fall det ! Kom hem och kollade på OC. Sen till mat blev det pasta och kyckling, Gottigottgott :) Julia har kommit hem nu, ska nog ringa henne lite senare och kolla läget och se om det blir någonting imorgon. Vi tänkte träffas - Maja, Lotta, Claudia, Ella , Julia och jag och grilla eller någonting, men får se om alla kan. Det skulle varit roligt att träffa allihopa samtidgt, det var ju längesen !
Ska också leta upp analyslapparna som jag behöver till Rödluvan och sen ska jag kanske göra uppgiften. Får i så fall göra den efter Vänner. Sen måste jag duscha också och kanske ta en promenad, får se om jag hinner med allting. Men nu ska jag återgå till Two and a half men :) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0