Torsdag

Tjoohoo, mår ni bra? Med mig är det fint :) 

Slutade vid två idag. Det var skönt ! Har varit hemma nu en stund och inte gjort så mycket. Det är fint väder ute så jag tänkte ta en promenad lite senare :) Gick ju upp sex idag, det var fan jobbigt. Brukar vanligtvis gå upp klockan sju så det blev ju en timme tidigare men det gick ändå. Sen vid halv nio hade vi ett nationellt prov i engelska. Man skulle skriva en uppsats och det gick väl helt okej. Jag hoppas ju på det bästa men vi får se.
 
Sen hade jag och min grupp drama lektion. Det var kul, vi gjorde en massa olika övningar och jag skrattade jättemycket. Lektionen handlade om att man skulle fantisera. Sen käka vi i bamba och efter det hade vi rast ganska länge. Jag och Anna lämnade tillbaka hennes Tokio Hotel biljett. Det var lite hemskt faktiskt sen gick vi bara runt. När klockan var 13.00 kollade vi på en teater. Den var lite konstig men helt okej. När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev där det stod att jag hade fått ett sommarjobb. Park och naturförvaltningen :P Det var från feriejobben som jag ansökte om och jag fick det så jag är glad :D  Då har jag i allafall sommarjobb i en månad :)
Nu ska jag fixa käk till mig och Melinda. Falukorv och makaroner ;P Sen måste jag städa mitt rum också ! Säger alltid att jag ska göra det och så blir det aldrig av men nu måste jag faktiskt göra det. I alla fall börja. Puss !


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0