Torsdag

Hej !

Dagen har väl varit ganska bra ! På gympan spelade vi fotboll och kastade frisbee så det var kul :) Sen åkte jag hem, tog mig en dusch och kollade på OC. Sen kom mamma hem. Hon hade köpt baugette och kyckling så jag gjorde en kycklingbaugette till mig själv och den var mums :D Efter det bytte jag om ( hade myskläder på mig ) och gick hem till Maja och Lotta. Det har varit mycket springande till dem denna vecka men det är bara kul att för en gångs skull kunna umgås så mycket :D !

Vi kollade på ett avsnitt av One Tree Hill<3 och var inne på datorn lite. Sen hoppade jag och Maja på studsmattan och när klockan var nio gick jag hem. Det var ju egentligen meningen att jag skulle plugga hemma hos dem men så blev det inte så när jag kom hem åt jag jordgubbar :) och pluggade. Ska skriva en saga-låt tills imorgon med notgrejs och sånt och det är ganska komplicerat tycker jag och jag har inte hunnit göra allting. Låten och texten är klar, det är bara noterna som ska på plats och det är det som är svårt. Får försöka fixa det imorgon och gå upp lite tidigare. Nu ska jag lägga mig, börjar bli lite trött, godnatt

 
    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0