Valborg

Halloo !

I skolan jobbade jag med min remix i midisalen och det gick väl helt okej. Den ska vara inne nästa vecka och jag vet inte om jag hinner det men jag vill så gärna få VG om jag nu kan få det ! Men det är svårt.. jag måste dela upp låten i olika delar för att få det ( och göra en massa andra saker så klart ) och jag har inte gjort det och jag vet inte vad jag ska göra. Kan ju inte göra om allting nu, det kommer jag verkligen inte hinna !
På lunchen drog jag och Anna till hemköp. Jag köpte vitlöksbaugette och pucko - såå gott ! Sen jobbade jag med min visa och efter det hade vi teori prov. Hoppas att jag får G, då blir jag nöjd !

När jag kom hem kollade jag på OC och lagade mat. Ringde Lotta också och frågade vad hon skulle göra. Hon skulle åka hem till Claudia och kolla på film och så. Hon frågade om jag ville hänga på men jag visst inte om jag kände för det, kände bara för att vara hemma men så blev det inte. 

Mötte Lotta på spårvagnen lite senare och så åkte vi hem till Claudia. Vi hyrde film - Underbara älskade och Lotta köpte godis. Då ville jag med ha men jag köpte ingenting ! Har faktiskt inte ätit godis på sju dagar nu ! Stolt är jag :D haha Sen kollade vi på filmen och Maja kom också. Det var mysigt. Sen kollade vi lite på Top Model. Efter det gick Lotta och Maja, de skulle på en fest men jag stannade kvar ett tag. Claudia sminkade mig och plattade mitt hår ( som blev skiit låångt ! ) och så kollade vi på sex and the city samtidigt :) Sen vid elva åkte jag hem. Det var en massa folk ute både fulla och nyktra haha. 

Mina ben är helt slut nu :P Ska bli sköönt att lägga sig i sängen sen :) Såå här kommer lite bilder :)  puss !


En bra valborg med tjejerna <3


image109




     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0