Muffins

Hej !

Nu är Maja och Lotta här. Vi ska snart gå hem till dem..ska sova där :) Förut så bakade vi muffins, fast vi bakade inte muffinsar med glasyr..vi bakade istället chokladmuffins + att vi hade choklad i och uppe på muffinsarna..såå himla gott..så man kan ju säga att jag synda lite hehe men skitsamma ! När vi bakade muffinsarna så hade vi öppet balkongdörren och gissa vad som kommer in? joo en geting. Alla får panik och typ skriker  (!) haha men jag dödade den (även fast jag hatar att göra det, får rysningar av dem). Men det var såå jävla roligt haha, jag blev fan hes efter allt skrikande :P Såå nu vet ni det hehe..efter att vi bakat muffinsarna så kollade vi på film - Heartbreak hotel :) 
 

Ser dem inte goda ut? :D



Kommentarer
Postat av: Lotta

ljust på din bild var mycket bättre än på min bild :P

2008-08-12 @ 00:59:31
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0