Odontologen

Om en timme ska jag vara hos odontologen på Shalgrenska. Dem ska kolla om jag ska ha tandlställning. Jag hoppas att dem säger att jag ska få det för jag hatar verkligen mina tänder ! Jag har inte kunnat skratta riktigt på hur många år som helst och det stör mig så enormt mycket ! Det har bara varit jävligt jobbigt helt eneklt. Jag har varit på en väntelista nu i över ett år för att få tandställning och nu har vi fått tid hos dem, men det står att det inte är säkert att jag kommer få det. Dem ska typ bedöma det först..och jag är jättenervös nu för jag vill ha tandställning. Eller vill och vill men jag vill ju ha fina och raka tänder. Det vill väl alla liksom ! Såå jag kommer bli jävligt besviken på dem om dem säger att jag inte behöver det för det behöver jag. Punkslut. Men nu hinner jag inet skriva mer, wish me good luck ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0