Söndag

Hej, mår ni bra? Jag mår väl sådär. Jag mådde illa förrut så jag gick och la mig en stund men nu mår jag lite bättre :) Kunde inte skriva igår. Försökte men det stod att sidan inte kunde visas :S , menmen..jag skulle bara säga att jag skulle hem till Anna Banana. Sov över där igår :) Vi hade jättekul (som vanligt) och det var skönt att bara glömma allting (ja, asså alla bekymmer) och bara komma bort för ett tag ! Så tack Anna för en mysig dag :D Det behövde jag.


Vi bakade..dem kladdiga muffinsarna så jag typ är helt fäst vid nu ;)


 

Vi åkte skateboard ;)


Look at mee :D


Kommentarer
Postat av: Frida

herregud vad fruktansvärt sugen jag blev på choklad nu, haha. muffinsarna ser i alla fall goda ut ^^

2008-09-03 @ 18:58:06
URL: http://fridaelisabeth3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0