Torsdag

The finall day på jobbet idag. Både skönt och tråkigt, men det har jag ju redan sagt. Rulltårtan blev en hit :) alla gillade den (som tur var). Jag var lite orolig över att dem inte skulle göra det. Jag sa hej då till alla gamla och dem tyckte det var tråkigt att jag skulle sluta. Dem önskade mig lycka till i framtiden och sa en massa andra bra saker så jag blev helt rörd och ville nästan börja gråta en skvätt (men det gjorde jag inte haha). Efter att jag sagt goodbye till alla, även personalen så lunkade jag hem och när jag precis kommit innanför dörren så kommer jag på att min mat som jag hade med mig på jobbet fortfarande ligger kvar där ! Så jag fick gå ner igen..jobbigt ! Men jag skylla mig själv haha. Men nu är jag hemma. Funderar på om jag ska hitta på något idag men jag vet inte om jag orkar.. jag får se vad som händer. Men först ska jag käka lite dinner, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0