Tack så mycket !

För att vara på den säkra sidan tog jag stövlarna till jobbet idag ifall det skulle börja regna men det gjorde det naturligtvis inte. Lika bra det. Som tur var så hade jag tagit med mig ett par tofflor så jag slapp gå i stövlarna all day hehe.
 
Vi hade bingo idag..min sista bingo. Jag var nära på att vinna, behövde bara ett nummer till som aldrig ropades ut men jag fick pris ändå :) Sen köpte jag aftonbladet till en och när jag kom tillbaka för att lämna tidningen sa han tack och gav mig ett litet hjärta, ett hjärtsmycke och så räckte han fram två femtiolappar också. Jag sa att jag inte kunde ta emot det, att han skulle behålla pengarna själv men han insisterade och sa att han ville ge mig det och efter ett tag sa jag okej, tack så mycket. Jag tänkte att om jag säger det och sedan lämnar tillbaka dem utan att han vet om det så blir allt bra. Jag frågade vad jag skulle göra till dem som jag jobbar med och dem sa att jag skulle prata med chefen så jag gjorde det och efter att jag berättat hur det låg till sa hon att jag skulle behålla pengarna så jag gjorde det :) Så nu är jag hundra kronor rikare. Tack så mycket för pengarna och smycket ....... (får inte säga namn och så, har ju tystnadsplikt) men tack så mycket :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0