Fredag

Hallo !

Vaknade halv elva idag. Tänk om man kunde få ha en sån låång sovmorgon varje dag hihi, fan va sooft det hade varit ! Jaa ett önsketänkande från mig ;) Har ju ingen skola idag, det var därför jag kunde sova så länge :)

Solen skiner ute och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, jag kanske ska ta en tripp till Frölunda torg och köpa lite skolgrejer, behöver lite nya pennor, suddgummi och sådana saker. Eller så åker jag till stan och shoppar. Fast jag vill inte åka dit själv,  alla går ju i skolan nu så jag kan inte ringa någon..hmm..eller så städar jag här hemma, det ser inte riktigt klokt ut i vår lägenhet, speciellt i mitt rum ! Kläder, smycken och papper ligger överallt + att det är väldigt smutsigt också..men jag vet inte om jag orkar fixa det nu :P Jag kanske ska kolla på en film istället hehe. Nej jag kan inte bestämma mig, jag får fundera lite på det så återkommer jag lite senare  ;P Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0