Onsdag

Hallo, mår ni bra? Här är det bara bra. Har kommit hem från jobbet nu (eller aa kom hem för en stund sen).

Nu sitter jag här och kollar på tv och tar det lungt. Det har nästan blivit så varje dag nu..att jag tagit det lungt men det är bara för att man är så himla trött när man kommer hem från jobbet. Man går upp tidigt och jobbar i 8 timmar, sen kommer man hem och kollar på klockan som är över halv fem och aa då har liksom dagen gått känns det som, så man kan inte riktigt hitta på något att göra för man vet att man ska upp och jobba (tidigt) nästa morgon igen. Men imorgon slutar jag ju och det känns skönt. Jag tänkte (eftersom att det är min sista dag imorgon) att jag skulle bjuda på något gott :) kanske en daimtårta eller muffins eller något annat. Jag får se vad det blir ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0