Last night

Hej ! Kom hem från Julia för en stund sedan. Är sjukt trött..har inte sovit så många timmar i natt nämligen. Gårdagen var jättekul ! Jag hade jätte roligt :D Träffade nytt folk som var hur trevliga som helst ! Jag tog med mig kameran igår så jag tänkte visa lite pic :)


Jag kom till Julia lite över klockan sex. Då hade dem andra redan kommit. Det var jag, Julia, Nadia, Vivi och Jenny :) Vi lyssnade på musik och flumma runt lite, sen satte vi oss och käka glass, maränger, godis, chips, läsk, cider...mums ! Efter the delicious meal gjorde vi oss iordning och tog bussen till kapellpatsen där vi bytte till 19 bussen som skulle ta oss till Johannesberg (I think haha) där vi skulle träffa lite folk :)




Jenny och Vivi :)


Hemma hos en som hette Cesar. Här har vi då Mikael och Julia ute på balkongen :)



Söta Jenny :)



Dance for your life ! Jag dansa hela tiden typ :P haha. Såå jävla roligt :D



Samir :)



Jenny, Nadia, Jäger, Johan och Mikael :)



Jaa..här har vi dåå Jäger, Cesar, Nadia och Samir haha



Vid klockan ett tog vi bussen till stan för att käka på Donkan (förutom Jenny och Vivi som var tvugna att åka hem)



När vi kom till stan upptäckte Jon att det var en tjej som hade en likadan tröja som han så vi tog kort på det haha



Födelsedagsbarnet <3
Efter Donkan strussa vi runt..några åkte hem. Det slutade med att jag, Julia, Nadia, Cesar och Samir tog bussen hem till Cesar och sov hos honom..vi hade missat våran sista buss. Vi la oss ganska sent..vid fem och så var vi tvugna att åka hem klockan nio..cause Cesar skulle jobba men det var en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0