Fredag

Idag har jag och Melinda varit på banken. Satte in lite pengar som jag ska ha till Stockholm :) Nu är allting klart. Julia bokade biljetter idag till måndagen så nu är hon i stan och hämtar dem. Det gick på 900 kronor för en person (tur och retur) och det är inte så farligt. Vi kommer ju ändå inte bo på något vadrarhem så vi sparar pengar ändå och dem pengarna som skulle gå till vandrarhemmet kan gå till shopping istället  ;) haha. Perfekt ! Nadia ska också med så det blir jag, Julia och Nadia :D Fan va kul vi kommer ha det, längtar som faan. Vi är borta i två dagar och det är ju inte så lång tid men det spelar inte så stor roll, bara vi kommer bort från Göteborg så är vi glada haha :)

På kvällen ska jag ut med Julia, Nadia och Vivi. Vi ska se Lazee :) Han kommer vid halv tolv och håller på i ungefär en halvtimme. Kul ska det bli i alla fall. Efter Lazee vet jag inte riktigt vad som händer..får se. Nu ska jag ta mig något att äta, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0