Tillbaka från Stockholm

I'm back from Stockholm :D


Vi har haft sjukt kul. Stockholm är såå stort om man jämför med Göteborg hehe. My first time in Stockhom som jag sa innan jag åkte. Vi bodde ju hos Julias mammas kompis - Pyret och hennes man och dem var jätte snälla. Vi fick både frukost och middag hemma hos dem och låna duschen och alla sådana grejer så det var hur bra som helst :) 
 
Såå vad har vi gjort? Vi har mest gått runt i stan och kollat runt i alla affärer, eftersom att Stockholm har såå många affärer så har det blivit väldigt mycket spring ut och in i affärerna haha. Jag har köpt en massa saker, bilder på det kommer, antingen idag eller imorgon :)

Vi åkte och kollade på Globen, Den var jättestor, som en rund boll. Försökte ta kort på den men jag kunde inte få med hela bollen, it was too big hehe. 

Sen var vi på slottet också. Vi var inte där såå länge, det var för mycket folk där och vi orkade inte knö med dem :P

Sen var vi på bio en kväll och såg Narnia, prins Caspian. Den var jättebra ! Älskade filmen :D Om jag ska dra en sammanfattning på vad jag gjorde under filmens lopp såg det ut såhär: Jag satte mig tillrätta i stolen. Det var kanske 15 pers inne på biosalongen. Filmen börjar. Jag upprepar yes, usch, nej och åhh högt typ hundra gånger, jag skrattar åt skämten i filmen, jag råkar klappa mina händer under en scen i filmen så att det hördes mycket, jag njöt av att kolla på Prins Caspian (han var såå söt) + att jag grät (jag var den enda som gjorde det) och när Nadia och Julia upptäckte att jag gjorde det skrattade de åt mig vilket gjorde att jag också började skratta, så jag skrattade och grät samtidgigt haha men det var kul !

Vi fikade på Cafe la rose en gång och tog en not so good cake. Den såg värsta god ut men den var väl sådär (fast jag åt upp den i allafall :p)

Sen har vi ätit på Donken, en restaurang och ett annat ställe som hette I love kebab :)
Sådär nu har jag berättat lite om vad vi gjort i Stockholm :) Tog naturligtvis med mig kameran dit så bilder kommer jag också lägga upp :) men det får bli lite senare, nu är jag ganska trött. Kom hem vid tolv på natten igår efter att ha suttit baklänges på tåget i tre timmar..det var inte kul. Sen gick jag upp ganska tidigt idag, har varit hos läkaren och tagit lite tester och så och nu är jag hemma. Mamma ringer väl snart, vi tänkte hyra film :) Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0