Söndag

Imorgon åker vi  :) Åhh, det ska bli så himla kul !

 
Jag har inte packat än..har bara skrivit upp allting jag ska ha med mig..I know, jag ska inte vara borta såå länge..två dagar haha men det är lika bra jag gör det så att jag inte glömmer någonting. Det blir liksom lättare om man skriver ner allting, det tycker i alla fall jag. Tänkte börja packa snart, så att det är gjort. Ska sova över hos Julia och Nadia idag, så åker vi tillsammans till Centralen imorgon. Tåget går klockan 08.02 så vi måste gå upp tidigt. Det kommer inte bli lätt men vi fixar det ;), vi kan ju sova på tåget eller aa i alla fall försöka göra det men det löser sig :) Det tar fem timmar att komma till Stockholm..såå för att få tiden att gå lite snabbare har jag med mig tidningar och min mp3 + att Julia ska ha med sig sin dator (om hon nu inte har ändrat sig), så vi kan kolla på film och så på tåget, mysigt :)

Nej nu ska jag packa, visar vinsterna från Liseberg lite senare..inte för att det blev många vinster menmen..kul att visa ändå ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0