NM2

Jaa nu har man börjat andra året på gymnasiet dåå, det känns bra fast ändå lite läskigt. Vi började klockan 10.00 och då fick vi reda på hur vårat schema skulle se ut och så fick vi lite lappar och spårvagnskort och sådana grejer. Sen berättade dem lite om att det kommer bli tuffare nu och att alla kurser kommer bli svårare. Även om jag visste om att det skulle bli så så är det ändå lite scary men jag hoppas att jag kommer fixa det ändå. Det är bara att kämpa på och försöka göra sitt bästa, eller hur? :)

Jag trodde att vi skulle sluta efter infomötet men jag hade totally wrong. Efter infomötet så hade vi en lång rast sen hade vi Livskunksap (två pass) innan vi kunde sluta så det blev en låång första dag och det var lite jobbigt. Fick huvudvärk och mådde lite illa efter att vi slutat men nu mår jag bättre som tur är. Mitt schema är väl ingen höjdare heller. Slutar 15.40 varje dag förutom på torsdagar då vi slutar 17.00 (!) Det känns inte bra. Kommer komma hem sent every single day :(  Tråkigt som faan...menmen det är bara att gilla läget.


NM2 nu istället för NM1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0