Tisdag

Jag sov över hos Maja och Lotta igår. Vi hade det mysigt..kollade på film och så :) sen när vi vaknade idag kollade vi på Desperate Housewifes och käka frukost. Jag kom hem vid tre och strax därefter kom Julia till mig. Det är så att vi har funderat på att åka upp till Stockholm..bara hon och jag :) så vi ville kolla upp hur mycket det skulle kosta för oss att vara där i två nätter, och med tågresa både dit och hem + boende skulle det gå på 1500 kronor ungefär och vi tyckte inte det var så farligt dyrt men vi ska kolla på det lite mer innan vi bokar biljetter och så. Jag har aldrig varit i Stockholm och att åka upp dit med julia, bara hon och jag liksom skulle vara så jävla roligt :D Vi vill åka på måndag, men vi får se vad som händer ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0