Söndag

Kom hem för en stund sen. Jag sov hos Anna igår :) Det var såå jävla längesen vi gjorde något tillsammans..typ över en månad sen så det var kul att träffa henne igen :D Vi har ju alltid så roligt tillsammans <3


Jag mötte Anna på Lackarebäck, sen gick vi hem till henne. Vi var hemma en stund tills vi bestämde att gå till Stensjön och käka på restaurangen som låg där. Vi kom dit och då var det jättevarmt ute (och jag som trodde att det skulle regna) så vi tänkte sätta oss ute men då upptäckte jag att det flög runt getingar på borden så vi satte oss därinne istället. Vi var dem enda som satt därinne haha men shit the same ! Jag beställde pizza, Anna tog en kebabrulle och när dem kom ut med min pizza var den huge ! Jävlar vad stor pizzan var haha. Man kanske inte ser det så bra på bilden men den var mycket större än tallriken ! Och den var mums ;) Så där satt vi och mumsa i oss pizza och kebabrulle och hade det mysigt  :)



Jag tog med mig lite filmer och dessa tre såg vi :)
Först såg vi White Chicks. Anna hade aldrig sett den ! Så den filmen var ett måste att se för den är ju så jävla rolig. Det tyckte Anna med. Det var en scen som vi spolade tillbaka till många många gånger och det var när han sa "Move Bitch" till en tjej när han höll på att skita ner sig haha ! Fan vad det var kul :D Jag skratta som fan hehe.
Andra filmen blev Casanova. Jag har sett den förut men hade typ glömt av allting. Den var också jättebra.
Den sista filmen blev Little man. Den var jättekul ! Samma skådisar som spelar i White Chicks :)



Innan vi kollade på Little man drack vi te och käka macka och pratade. Mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0